Bli medlem och få gratis presentkort!

Monday 20 July 2009

Twilight audio book

Heej igen!=)


Idag ska jag och en kompis dra ner till stan och kolla på datorer. Jag ska önska mig en dator i födelsedagspresent nämligen. Jag har tittat in HP Pavilion dv6-1100 Entertainment Notebook PC-serien. Den svarta har typ vita ringar med och den vita har gråa sträck typ. Man ser inte det på bilden.



Så vilken tycker ni är snyggast? Vilken ska jag välja? Eller har ni kanske någon bärbar data som ni kan tipsa om? Kommentera så svarar jag. <3

Jag vill även tipsa om du inte har läst Twilight böckerna men tycker att du inte har tid eller oskar. Man kan nämligen lyssna på böckerna på englaska på Youtube.com. Klicka bara HÄR. Det är en spelarlista så om man trycker på spela alla kan man bara luta sig tillbaka och njuta.=) Lägger upp första delen.




Älskar rösten, den lever sig verkligen in i Bella och Edward. Vissa tycker att den låter för gammal men Bella säger ju själv att hon föddes 35 år och blir bara äldre för varje år. ;) Gillar verkligen senare ansnitt då hon säger: But there was too many witnesses. Hihi det låter så roligt men samtidigt väldigt bra.=P

Ha det bra!! Kommentera gärna. ;)

xoxo The Girl With Blue Eyes

2 comments:

  1. en bra dator är en hp pavilion tx 2000. den har en vridbar skärm, och skärmen har en penna till, så man kan rita direkt på skärmen!

    välkommen back! bra att kommentarerna funkar nu!

    ReplyDelete