Bli medlem och få gratis presentkort!

Sunday 19 July 2009

One tree hill och en tävling

Heej igen =)
Idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt och städat lite. Just nu hade jag tänkt mysa till det ordenkligt och kolla på gamla avsnitt av "One tree hill" (hur bra som helst;)) eller är inne på andra säsongen. =P

Jag vill även tipsa om en tävling där ni kan vinna en kjol på Hannas blogg. Jag är givetvis med i tävlingen. Man får välja modell och färg. Jag skulle nog vilja ha den lila modellen men i den rosa färgen eller den lila, har inte bestämmt mig äm. =P Hur skulle du vilja ha det?

3 comments:

  1. SV: Helt sant det ^^
    Kollat in och vad fin den var, din blogg :)

    ReplyDelete
  2. SV: Helt sant ^^ DU har fattat det du :)
    Kollat in och vad den är, din blogg :)

    ReplyDelete