Bli medlem och få gratis presentkort!

Tuesday 21 July 2009

Paj =)

Heej!


Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har mest plaerat inför resan till Falkenberg imorgon. Haha jag vet, jag ska dit IGEN. =P Så därför kommer jag ännu en gång inte kunna skriva så mycket.

Jag har också även rensat bär och bakat vinbärspaj, MUMS! =)


Vet ni? Jag är faktiskt med i tidningen. =D Det är en artikel om vilka som kom in på olika program och jag blev intervjuad.=P

(Klicka för större bild)

Visst är det skoj?! Hihi kan inte vänta tills jag börjar gymnasiet de kommer blir superkul. =)Kommentera gärna om intervjun så svarar jag. ;)

Aja, skriver mer senare. Ha det bra, puss o kram. <3

12 comments:

  1. SV: Eller hur ;D

    Din header är grymt cool btw! :)

    ReplyDelete
  2. SV: För allt del :)

    Lägga till varandra på blogglovin? :)

    ReplyDelete
  3. Ja verkligen! :D
    vad coolt att du var med i tidningen! :D vad var det för en tidning? =)

    ReplyDelete
  4. Sv: Det gäller att vara snabb!;)

    ReplyDelete
  5. sv: ja jag vet =D
    gissa liksom hur glad jag blev när jag fick veta det! XD

    ReplyDelete
  6. Sv: Javisst får du det! Ett tips är att inte ta ett från twilight, de flesta tar därifrån..;)

    ReplyDelete
  7. jodå, rätt så! har jobbat hela dagen så är riktigt trött nu.
    hur har din dag varit idag då? =)
    kram

    ReplyDelete
  8. TACK så mycket för att du deltog i min tävling om en kjol som jag sytt! Skulle du vilja se fler sådana tävlingar i min blogg? ) hade varit kul om du svarat :D :D

    ReplyDelete
  9. haha näe. :P men jag har ju flyttat till gävleområdet nu. ;)
    ja det var riktigt skojjsigt! :D
    kram

    ReplyDelete
  10. jag kanske har sagt att du kunde rösta på om jag skulle byta till e ny header, ni röstade fram ja. nu kan ni rösta på vilken header det blir.

    Ha det bra då!

    ReplyDelete
  11. Fin blogg! Besök gärna min om du har tid :D

    www.musice.blogg.se
    www.musice.blogg.se
    www.musice.blogg.se
    www.musice.blogg.se
    www.musice.blogg.se

    ReplyDelete