Bli medlem och få gratis presentkort!

Sunday 2 August 2009

Hemma igen från Berlin!

Heej igen!!

Jo, ja vet det var evigheter sedan jag blogga! Förlåt men har varit bortsrest HELA tiden! Först var jag i falkenberg o försov mig tyvärr så hann inte skriva hej då på morgonen. Jag skulle igentligen vara hemma på onsdag men då kom mina föräldrar på att vi bums skulle åka till Berlin och så blev det. De kom och hämta mig tidigt på onsdagsmorgonen och sedan bar det av till Berlin med bil. Kom hem precis efter några VÄLDIGT hektiska dagar i Berlin då vi har hunnit med mycket.

Har hur många bilder som helst som jag vill visa men hinner inte nu. Det var verkligen supermysigt och roligt i Berlin!! Ett rekomenderat resmål. ;) Lovar att lägga upp ett riktigt långt inlägg med en massa bilder senare ikväll. Nu ska jag gå och packa upp och slappa lite.

Hörs senare, puss! <3

4 comments:

  1. välkommen hem =D resan lät ganska hetisk xD

    sv: ja den är jättefin! Älskar den <3

    ReplyDelete
  2. sv; jaa, så himla snygg ;)

    ReplyDelete
  3. SV: Eller hur, den verkar riktigt söt hela filmen ^^.

    ReplyDelete