Bli medlem och få gratis presentkort!

Friday 17 July 2009

Hemma igen!! <3

Heeej!! <3

Nu är jag äntligen hemma igen efter 3 veckor i falkenberg utan dator eller internett. Jag vet, jag har ingen anning om hur jag har stått ut. =P Ne, det har faktiskt varit rätt skönt att koppla bort att och bara ta det lugnt.

Har dessutom haft ganska tur med vädret speciellt första veckan så jag har tillbringat ett antal timmar på strnaden och i havet.

Hinner dock inte skriva så mycket mer nu (måste packa upp) men det kommer mer senare med bilder m.m.

Just det! Harry Potter and the half-blood prince har ju haft premiär i biograferna. Har inte haft möjlighet att se den men ska nog göra det ikväll på datan om den finns. =P Om jag ser den ikväll kommer jag naturligtvis skriva en recension för er.

Lägger upp en bild i filmens ära.

Kan inte vänta tills jag får se den!! Någon som tycker som jag? Eller är det någon som redan har sett den? Vad tycket du isånnafall? Skriv så svarar jag.

1 comment: