Bli medlem och få gratis presentkort!

Sunday 28 June 2009

Åker igen

Heeeejjj!! =)


Jag har haft en sådan himla skön helg! Allt vi gjort var att slappa och sola.

Men dock åker jag igen tidigt i morgon bitti. Och kommer att vara borta enda tills den 15, 16 juli däromkring, inte exakt bestämt. Denna gången åker jag till min stuga i Falkenberg, där jag firade midsommar ni vet. ;) Först ska jag och några kompisar vara där och sedan ska jag vara där med min familj. Kommer nog kunna blogga väldigt lite.

I alla fall så har jag lite bilder ifrån helgen.


Vår fina sjöutsigt. Första dagen blåste det, andra dagen var det spegelblangt.


Flaggan stod rätt upp. =P


Vi åkte "bräda" med brist på bättre ord efter båt. SÅ himla kul, stod faktiskt upp en gång. ;)

Så här såg "brädan" ut.
Haha, jag hade haft hicka hela dagen och min mage såg så himla rolig ut när jag hickade. Här är en film när min syster spelade in mina hickningar. xD



För er som inte vet det så är jag en av de 10 nominerade i Idas blogg till veckas blogg!!! =D Det skulle vara SUPERSNÄLLT om ni skulle vilja rösta på mig. Klicka HÄR för att rösta. (mitt nummer är 4)

Hoppas ni får underbara veckor i det underbara sommarvädret och jag hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg.

Puss och Kram <3

4 comments:

  1. Hoppas du får det så skönt o fint härligt väder när du åker iväg :) Kommer bli tomt, eller har du med dig datan? hihi Kraaaaam*

    ReplyDelete
  2. Jag gillar verkligen din blogg. =)

    ReplyDelete
  3. hej! :D vilka fina bilder!! Du ser ut att ha haft det sjukt nice!!
    jag har en likadan bikiniöverdel som dig. ;)
    kram

    ReplyDelete
  4. Hjälp mig att förbättra min blogg. Gå in och läs inlägget "Tipsa mig?!", skulle vara oerhört tacksam om just Du vill hjälpa mig! :-)

    ReplyDelete