Bli medlem och få gratis presentkort!

Friday 17 July 2009

Lite bilder

Så nu har jag packat upp så nu har jag tid att berätta om hur jag har haft det i Falkenberg.

Vi har som sagt en stuga i Skera strand i Falkenberg. Den är gul och jätte mysig. Det som är så superbra är att jag har kompisar som bor på samma gata som jag så jag är med dem hela tiden, dygnet runt typ. =P Tyvärr så bor en av de i Göteborg och en i Tranemo i vanliga fall så vi kan inte träffas så mycket resten av året, bara på lov m.m.

Iallafall så var jag och mina kompisar nere en vecka innan resten av min familj kom. Då bodde vi i mormors sockerbit som vi lånade. För er som inte vet vad en sockerbit är för något så är det en litet stuga (ett rum) där man går till ett hus om man behöver gå på toaletten eller duscha. Det är kanske inte det mest bekvämma men det är mysigt och sockerbitarna ligger närmare havet än de vanliga stugorna. (ca. 50m)
Här kommer lite bilder.
Vi äter mat utanför sockerbiten.
(har tagit bort mina kompisars ansikten då de ej vill vara med på bild)
Vi gjorde fruktbord med jordgubbar, melon, vindruvor och clementiner. Mums!! =)

Sen var jag två veckor i "stora stugan". Det är en gul stuga i området Lanternan vid Skrea camping. Jag och mina "sommarkompisar" hade det superkul längtar redan tills nästa gång!!! Puss älskar er!! <3

Lite mer bilder.

Jag säger en sak:

Falkenberg är vackert! =)

Hittade denna skojiga cykel på stan och jag var vara tvungen att pröva!! =)
Här är faktiskt den cyken som jag cyklade runt på. Fatta vad folk stirrade men det var ju bara SÅ kul!! =D
För er som inte vet det så är jag en av de 10 nominerade i Idas blogg till veckas blogg!!! =D Det skulle vara SUPERSNÄLLT om ni skulle vilja rösta på mig. Klicka HÄR för att rösta. (mitt nummer är 4)

Ne, skriver mer imorgon är trött efter ett antal sömnlösa nätter. Kanske tittar på Harry Potter and The Half-blood Prince innan jag lägger mig för att nana. =)
Sov så sött alla underbara läsare och vi syns imorgon.

2 comments:

  1. Hahah skra strand, jag överaskade min pojkvän med en övernattning på hotellet precis där ;) förra veckan ons-tors ;) tänk så såg vi varandra utan att veta hihi kraaam sötan <3

    ReplyDelete