Bli medlem och få gratis presentkort!

Tuesday 23 June 2009

Tågtider

Hej!

Just nu har jag tagit en pause från solen och sitter och kollar upp tågtider från Falkenberg till Göteborg. Jag och några kompisar ska nämligen ner till våran "sockerbit" nere i Falkenberg. För er som inte vet vad "sockerbit" är för något så är det en liten stuga nära havet. Endast ett rum och toalett m.m. delar man med flera i samma område. Vi får hoppas att det fina vädret håller sig tills nästa vecka då vi drar iväg. Vi behöver endast tågbiljetter hem igen för vi för någon kan köra oss dit. =P

Sol stanna hos mig!! =D
Är det någon som vet om det fina vädret även ska hålla tills nästa vecka? Skriv gärna en kommmentar så svara jag. ;)

7 comments:

  1. Haha nej det har jag inte. :P
    Jaa.. jag har ju inte varit i götebort eller malmö heller. Men nästa månad flyttar jag ju längre söderöver så då får man kanske ta chansen. ;)

    åh vad trevligt det låter! :D hoppas att du får det kul. ^^
    kram

    ReplyDelete
  2. Mm ska bli riktigt spännande! Har du varit i Umeå någon gång förresten? :P

    hehe. :D

    ReplyDelete
  3. haha vill du ?? hur långt norrut har du varit då?

    jag vet inte riktigt hur man gör det på blogspot. men på metrobloggen så finns det en knapp så att man kan lägga in youtubeklipp. ;)
    kram

    ReplyDelete
  4. Tack så jätte mycket sööta du vad glá jag blev att du tycker det Kraaam*

    ReplyDelete
  5. Tack så jätte mycket sööta du vad glá jag blev att du tycker det Kraaam*

    ReplyDelete
  6. Sv; Jaa visst ser hon anorlunda ut, men jag tycker hon var finare förut, mer gullig. Nu sr hon mer kaxig ut :P

    ReplyDelete
  7. haha okej. :P i sverige så är öland det som jag varit i som är längst ned i landet. :P hehe det var fint där i alla fall! vad tyckte du om sälen då?

    ReplyDelete