Bli medlem och få gratis presentkort!

Tuesday 23 June 2009

Stjärnvinst!!

God morgon!

Jag kom just på att jag vann ju stjärnvinst på dumle för 2 veckor sen!! =D Jag var på liseberg med kambratstödjarna i min skola och vann. ;) Det roliga var att jag inte ville spela först. Det var min kompis som ville vinna och jag tog bara en bricka bara för att. När det sedan blev 86 blev jag besviken för jag trodde jag hade 90-95 men när jag sedan tittar ner på min bricka och inser att 86 blinkar blir ja naturligtvis SUPERGLAD!!!
Ja, jag vann 2 kg med dumle och har fortfarande massa kvar. ;)

Har ni någonsin vunnit på liseberg? Komentera så svarar jag.

5 comments:

  1. Ja visst var grisen gullig! ^^

    oj men du verkar ju ha tur i alla fall! :O Shit vad coolt att du vann. jag har aldrig ens varit på liseberg. :P

    ReplyDelete
  2. Ja visst är han helst sjukt bra!! och vissa ställen sjunger han ju till och med ljusare än en tjej kan göra. Helt sinnessjukt hur bra han är! ^^

    ReplyDelete
  3. Grattis ;) Jag vinner aldrig någonsin något :P

    ReplyDelete
  4. Jag har vunnit kexchoklad en gång, det var kul, hade kvar det länge! =)

    ReplyDelete