Bli medlem och få gratis presentkort!

Tuesday 23 June 2009

Sverige i semi!

Heej!!
Sverige är i semi i em med det svenska u21 laget i fotboll!!! Kolla precis på matchen som Sverige vann med 3-1 mot Serbien. Nu ska semin gå i Göteborg och är VÄLDIGT sugen på att köpa biljetter och åka och kolla. Men får se hur det blir annars blir jag sittande i soffan som idag. Serbierna spelade väldigt fult och fick med sig 2 röda kort och jag tror att det var 7 gula kort. Kan man inte bara spela rent och sluta att vara sådanna dåliga förlorare?

Markus Berg som gjorde 2 av Sveriges 3 mål.
Var det någon mer som såg matchen och vad tycker ni isånnafall om den? Ska någon rentav kanske till Göteborg för att se semin? Kommentera så svara jag.

1 comment:

  1. haha ja kan tänka mig att det var kallt! :P
    ska bli skönt att flytta söderut även om jag kommer att sakna familj, släkt och vänner. :(

    Oj, är du en fotbollstjej!? :Pjag ser typ aldrig på fotboll.

    ReplyDelete