Bli medlem och få gratis presentkort!

Wednesday 24 June 2009

Kvällsmat vid sjön

Idag åt jag, min syster och min mamma kvällsmat vid sjön. Det blev ett stopp vid ica för att handla maten innan det bar av till sjön. Vädret var helt underbart och solskenet glittrade väldigt fint i sjön. Maten bestod av räkmacka och vatten. MUMS!!! (var väldigt törstig efter en hela dag i solen ;))


Det var väldigt mysigt och vi ska nog snart göra om det. ;)
Ne, nu ska jag sätta mig och titta på ett One Tree Hill avsnitt innan det blir dags att krypa till kojs och läsa ett eller på kapitel i Harry Potter and the half-blood price förstås. ;) Är på kapitel 11, måste hinna färdigt med omläsningen innan jag ser filmen som har premiär 15:e juli. =P =D

Ha det super!!!

7 comments:

  1. Grattis, du är en av de 10 finalisterna i Veckans blogg-tävlingen! För att vinna gäller det att få mest röster av alla tävlande. Ett tips är att skriva om tävlingen i din blogg till dina läsare så de kan gå in och rösta på just din blogg! Lycka till :-)

    ReplyDelete
  2. Grattis, du är en av de 10 finalisterna i Veckans blogg-tävlingen! För att vinna gäller det att få mest röster av alla tävlande. Ett tips är att skriva om tävlingen i din blogg till dina läsare så de kan gå in och rösta på just din blogg! Lycka till :-)

    ReplyDelete
  3. Sv; Jag tror också den blor pop, kan knapt vänt på att den kommer ! :D tur att New moon & Eclipse är emellan :D , jag tror vi ALDRIG kommer få nog av Robert & Taylor ! :D

    ReplyDelete
  4. Åh, one tree hill var det länge sen man såg.. tror jag slutade titta ungefär när Haleys och Nathans son ramlade i poolen..

    ReplyDelete
  5. Gud va mysigt det lät! Räkmackor vid vattnet, härligt. Kraaam

    ReplyDelete
  6. Hej vilken cool liten hällsning/bild eller vad man ska säga i skutet på alla inlägg. Älskar din blogg, den är så himla cool. Vad tycks om min?

    ReplyDelete
  7. Den oken är den bästa av harry potter böckerna tycker jag. ;D längtar som en galning efter filmen!!

    ReplyDelete