Bli medlem och få gratis presentkort!

Friday 26 June 2009

Sånger

Lyssna på dessa låtarna!!=) Sjukt bra!!! Haha Twilightfan som jag är=P

Det är samma person som har skrivit låtarn, en mamma till ett Twilightfan. Den första låten har mamman skrivit till sin 16-åring dotter då hon ser hur mycket Robert Pattinson betyder för henne. Den andra är om New Moon.

Enlig mig är båda jättebra, absolut värt 6 min. Vad tycker du?

"She wanna be Mrs Robert Patinsson"





"Watch her sleep at night"
OBS!!! Denna sång är om New Moon så om ni ej har läst Twilight eller sett filmen bör ni ej se.
[SPOILER]




KÄLLA: thetwilightsaga.se

Tack Sandra för att du la ut dessa låtar och för att du och alla andra på Thetwilightsaga alltid håller mig upptaderad om vad som händer i Twilightvärlden. Tack även alla andra som gör Twilightsidor runt om i världen. Ni gör ett superbra jobb, allihop!! =D<3

För er som inte vet det så är jag en av de 10 nominerade i Idas blogg till veckas blogg!!! =D Det skulle vara SUPERSNÄLLT om ni skulle vilja rösta på mig. Klicka HÄR för att rösta. (mitt nummer är 4)


5 comments:

  1. sv: Ja! Hon passar perfekt som rosalie:)

    ReplyDelete
  2. Sv; Bra, Rösta rösta rösta :D

    ReplyDelete
  3. Tack! =)
    Ja det är absolut värt sex minuter! Kanonbra låtar!!
    Vad ska du hitta på i helgen?
    kram

    ReplyDelete
  4. Men du det lät ju hur mysigt som helst!! hihi nej jag har inte hört talas om det men små ställen kan verkligen vara härliga på somrarna. Åh den sjön skulle jag också vilja ha i närheten. jag har inte vågat ta första doppen än. hehe måste bli någon dag ju!

    ReplyDelete
  5. ganska läskigt ändå o.o men låtarna är ju fina :)

    ReplyDelete