Bli medlem och få gratis presentkort!

Saturday 27 June 2009

Borta över helgen

Heej!

Nu åker jag iväg och kommer att vara borta tills imorgon. Vi ska åka till vår sommarstuga i Tommared. Om ni inte vet var Tommared ligger så kan ni vara lungna. Det är nämligen ett pytte littet samhälle med endast ett fåtal stugor runt en sjö. Det är så litet så att det inte änns finns en affär, inte en enda!!

Vissa stugor ligger högre upp bort från sjön men vi har turen att ligga precis brevid sjön. Det är typ 20 meter till vattnet från stugan!! =) Dock är det bokstavligt talat mitt ute i skogen så det finns nästan ingen täckning. Men superskönt om man vill ta det lugnt i solen och bada utan att någon kollar.

I alla fall så få ni ha det superbra vart ni än befinner er denna helg med strålande fint väder!!! =)

För er som inte vet det så är jag en av de 10 nominerade i Idas blogg till veckas blogg!!! =D Det skulle vara SUPERSNÄLLT om ni skulle vilja rösta på mig. Klicka HÄR för att rösta. (mitt nummer är 4)

1 comment:

  1. Heej !

    Det skulle vara jätte snällt om du röstade på mej på veckans blogg hos: http://toveelundberg.blogg.se/2009/june/har-kommer-dom-5-som-har-gatt-vidare-om-att-t.html

    Kram Mikaela

    P.S då kan jag rösta på dig:D

    ReplyDelete