Bli medlem och få gratis presentkort!

Friday 26 June 2009

Ännu en dag i solen

Idag har jag tillbringat hela dagen på stranden =) Jag och två kompisar drog först ner till stan för att sedan åka ner till sjön för att sola, bada och spela yatzy vilket jag vann! =) 8-) När vi dock skulle åka så fick inte min kompis igång sin moppe så vi fick ringa hennes pappa som såklart fick igång den på första försöket.




Glasen Magnum Temtation

Allt som allt har det varit en superbra dag med mycket sol. Hoppas att eran har varit lika bra. =)
Dagens outfit:




Det var synd att Sverige förlorade i semi i em för U21! =( Tog in 3-0 till 3-3 på 13 minuter!! Jag trodde verkligen att det var kört innan de tre målen kom. När det sedan blev straffar så förlorade Sverige dock. =(
För er som inte vet det så är jag en av de 10 nominerade i Idas blogg till veckas blogg!!! =D Det skulle vara SUPERSNÄLLT om ni skulle vilja rösta på mig. Klicka HÄR för att rösta. (mitt nummer är 4)

No comments:

Post a Comment