Bli medlem och få gratis presentkort!

Thursday 25 June 2009

Problem?

Hej, jag har bara en fråga. Har ni problem att komma in på min blogg eller skriva kommentarer m.m? (jag granskar kommentarerna innan de publiseras, så att de inte dyker upp direkt är inget problem. Dock har jag fått att ni har skickat samma kommentar 2 gånger. Har ni gjort det eller är det fel någonstans?

Har nämligen själv haft problem att komma in på min blogg och ibland kan det bara bryta helt mitt i. Det kommer upp ett fönster som säger att webbplatsen inte kan öppnas. =/=S

Skulle vara väldigt snällt om ni sa om det är något fel så att jag antingen ska försöka lösa det på något sätt eller ändra webbadress. =S

I alla fall så får ni ha en riktigt trevlig dag. ;)

3 comments:

  1. sv:heej! tack så myckt:) din header är också super cool:)

    Jag tycker verkligen vi ska följa varandra via blogglovin så nu loggar jag inn på min blogglovin profil och börjar följa dig:)

    ReplyDelete
  2. Sv: Håller verkligen med dig!=)

    Jag har problem med att kommentera här..:/

    ReplyDelete