Bli medlem och få gratis presentkort!

Thursday 25 June 2009

Grattis... i efterskott

God morgon alla!!

Är det inte underbart att ha sommarlov? =) För er som jobbar förlåt. =P Jag glömde en sak igår, det var ju min bloggs andraveckodag!! Idag har min blogg funnits i 2 veckor och 1dag. GARTTIS i efetrskott blogg!!! =) (hittade denna underbart söta tårtan så var bara tvungen att lägga upp den)

Så vad ska jag gör idag? Jo, jag ska ta gardasil sprutan!! Usch jag som hatar sprutor =/ Men det är värt det eftersom det stoppar livmoderhalscanser. Det är andra sprutan jag ska ta nu och man ska ta 3 sammanlagt.

För er som inte vet det så är jag en av de 10 nominerade i Idas blogg till veckas blogg!!! =D Det skulle vara SUPERSNÄLLT om ni skulle vilja rösta på mig. Klicka HÄR för att rösta. (mitt nummer är 4)

Ne, nu ska jag nog lägga mig och steka i solen en stund. Ha det underbart!! <3


3 comments:

  1. Nej tyvärr inte! :P Det är en bok som heter Främmande fågel. Men jag säger till då jag lånat Twiligt! :D Ska låna den då jag har flyttat ned. thihi!
    ÅÅh tack vad snäll du är! ja men absolut! Grattis till 2-veckorsdagen! :D
    vad kostar det att ta gardasil sprutan? Sån vill jag också ha!!

    kram

    ReplyDelete
  2. Okej det var ju lite försent för mig. :P Jag är ju 19. ^^
    Men jag skulle gärna vilja göra det. Har cancer och så i släkten så egentligen är det ju en billig summa jämfört med om man skulle få det!

    ja ibland har det varit svårt att komma in på din sida!! vet inte varför. och när jag ska publicera kommentarer så fungerar det ibland inte. :S
    jag undrar vad det beror på!
    men jag har hört att vissa inte kan kommentera på min blogg. har det varit något problem för dig? =S
    kram

    ReplyDelete
  3. Tittar in här o önskar dej en solig o skön torsdag.

    ReplyDelete