Bli medlem och få gratis presentkort!

Thursday 25 June 2009

Gardasilspruta...check + trailers

Japp, då har man tagit den andra av 3 gardasil sprutor. Jag måste bara säga att det inte var SÅ farligt men det gjorde ont. Speciellt när hon sprutade in vätskan. =S Men efter allt kommer det att vara värt det, mycket hellre 3 sprutor än cancer!!!

P.g.a. att det snart på Harry Potter premiär hade jag tänkt lägga upp trailern och medan jag ändå är igång lägger jag upp New Moon teaser trailern också. ;)




En sak jag undrar över är varför Kråkboet börjar brinna? Det gör väll inte det i boken eller? Håller på att läsa om den nu och det står inget om något sådant =/ Kan det vara att de tjuvstartar på 7:an och det är på bröllopet då trolldomsministeriet faller? Aja men får väll vänta tills den 15 juli för att få veta det. ;)


OBS!!! Denna video bör ej ses om man inte har sett eller läst Twilight.



Hoppas ni gillade dem för det gör jag. ;)

För er som inte vet det så är jag en av de 10 nominerade i Idas blogg till veckas blogg!!! =D Det skulle vara SUPERSNÄLLT om ni skulle vilja rösta på mig. Klicka HÄR för att rösta. (mitt nummer är 4)

Ha de superbra!!

5 comments:

  1. ÅÅhh älskar twilight- tack för att du la upp trailern och ska verkligen se HP ;) <3

    P.S din blogg äger, den är ju bara så cool!! =)

    ReplyDelete
  2. sv: Ok vad bra:) Nej jag har inte haft någa problem att komma in på din blogg...

    ReplyDelete
  3. Va nej men du har ju inte dragit dej ur!! :O det är ju micke, nr. fem. ;)

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VILL SE HARRY POTTER NUUUU!!! :D är så himla bra.
    kram

    ReplyDelete
  4. ja längtar så! :D haha jaa.. alltså så har det alltid varit på metrobloggen. Det är som tvärtom. Att din kommentar hamnar först och så hamnar ditt nman som under som en underskrift. :P
    lite förvirrande först men man vänjer sig. ;)

    ReplyDelete
  5. haha innan twilight var jag typ värsta harry potter fanXD

    ReplyDelete