Bli medlem och få gratis presentkort!

Monday 22 June 2009

Min pärla =D

Heej igen! Ne, jag har inte precis vaknat. xD Det var SÅ fint väder så jag var bara tvungen att gå ut och steka i solen en stud. Nu har dock solen gått i moln. =/ Men det ska ju bli fint resten av veckan bara ÄLSKAR solen!!! Någon som håller med?

I alla fall när vädret är fint och vi är i Falkenberg så kör alltid jag och mina kompisar runt på cyklar. Dessa cyklar är kanske inte de bästa och nyaste som finns men till Falkenberg passar de utmärkt. Min lilla pärla är grön och ganska gammal. Den ska väll snart gå pension men några sommrar till klarar den nog. =)

Min gröna pärla. Den har fört mig många mil ;)
Bloggar mer senare. Puss <3
xoxo The Girl With Blue Eyes

1 comment:

  1. Jag håller helt med dig, ÄLSKAR solen i mängder. ja är hemma på lunch o passade på att sola lite :) Fortfarande kanon fin blogg, den finaste!!

    ReplyDelete