Bli medlem och få gratis presentkort!

Monday 22 June 2009

Harry Potter and the half-blood prince

Heej!
Idag har jag nog mest bara legat och stekt i solen hela dagen. Just nu har jag värsta ränderna efter bikinin. =P Bilder kommer senare ikväll. Medan jag låg i solen så kom jag ju på att snart kommer "Harry Potter and the half-blood prince" ut i biograferna!! Därför bestämde jag mig för att läsa om 6:e boken så man är lite påläst. ;) Har läst 6 kapitel nu (ganska ironiskt btw. eftersom det är den 6:e boken.)


Jag längtar så efter att få se filmen, dock tycker jag att filmerna har varit en besvikelse hitills. Men hoppas på denna filmen har sett trailern och det ser lovande ut. ;)

Klicka HÄR för att se trailern.

Så vad tycker ni? Filmerna en besvikelse eller bättre än böckerna? Och vad tycker ni om trailern? Kommentera gärna så svara jag. =D

11 comments:

  1. Den nya killen i New moon såklart;) A jag följer dig gärna på bloglovin:) Kraaamis*

    ReplyDelete
  2. Jag menar själviklart den nya killen i New Moon:)
    Ja visst kan vi göra det, följa varandra på bloglovin menar jag. Kraam*

    ReplyDelete
  3. Haha nää han är för sööt och det tycker inte jag om:P
    Då skulle du se en kille på Öland, han arbetade där vi åt. skiiit snygg:)
    Ja gör de hihi Haft en bra dag då? Kraaam

    ReplyDelete
  4. Haha nää han är för sööt och det tycker inte jag om:P
    Då skulle du se en kille på Öland, han arbetade där vi åt. skiiit snygg:)
    Ja gör de hihi Haft en bra dag då? Kraaam

    ReplyDelete
  5. åh vad kul att du är med!! :D lycka til!! ^^

    det ska jag absolut göra. ska låna den på ett bibliotek när jag har flyttat från umeå. ^^

    Vill också läsa harry potter!! Är så sjukt bra.. de går så snabbt att läsa också eftersom de är så spänannde!ska du se filmen på premiären??
    kram

    ReplyDelete
  6. Sv: Tack så mkt!=) Javisst kan vi göra det..=)

    ReplyDelete
  7. Sv: Jag håller med dig!:D Nu har jag lagt till dig med!

    ReplyDelete
  8. längtar också till HP6!
    vet inte hur många gånger jag har läst om böckerna, dom är fortfarande bra!

    ReplyDelete
  9. Jag längtar så mycket tills den kommer! :D
    Kram Sara på www.thetwilightsaga.se

    ReplyDelete
  10. AHHHH
    Jag äääääääälskar hp <3
    längtar så till 15e juli!!
    Hp äger twilight ;)

    /Sandra - Thetwilightsaga.se

    ReplyDelete
  11. Jag tycker att filmerna är väl okej, det är bara svårt att hänga med i allting. Man måste nästan ha läst böckerna för att fatta allting.
    Måste säga att du hade en rolig blogg. :)

    ReplyDelete