Bli medlem och få gratis presentkort!

Sunday 21 June 2009

Twilight vs. Sagan om ringen

Hej!

Jag och min kompis har just nu faktiskt en diskussion om Twilight vs. Sagan om ringen. Min kompis tycker att de snyggaste hunkarna finns i "Sagan om ringen" vilket jag inte kan hålla med om! Twilight hunkarna är ju SKITSNYGGA, intesant? Rob och Taylor är så snygga så jag dööörr!! ;)

Såvad tycker du? Om du gillar Twilighthunkarna mest skriv gärna arugmet i kommentarerna. =D Jag svarar ;)
vs.
Nu säger jag inte att Orlando Blom som Legolas inte är snygg. Han är verkligen det men Twilightfan som jag är kan jag inte hjälpa att tycker att Twilighthunkarna är snyggare. ;)
xoxo The Girl With Blue Eyes

14 comments:

  1. lätt att Twilight-killarna är snyggare!
    Jag menar, Wolf Pack finns INTE i Sagan om ringen.. Snyggare muskler får man leta efter :D

    ReplyDelete
  2. Självklart Twlight killarna Rob all the way

    ReplyDelete
  3. twilight, ofc!!! jag menar i lotr springer det ju bara omkring massa hobbits :P

    ReplyDelete
  4. Hej!! :D Hade du det kul?? :D
    P.S Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg och få en massa nya besökare. ;)

    ååh.. måste se twiligt!! eller just det, läsa dem först! :P

    ReplyDelete
  5. Twilight hunkarna är mer snygga än killarna i sagan om ringen, MYCKET snyggare. dock inte den nya killen som ska va med i twilight. haha. Ha de kanon bra Kraaam

    ReplyDelete
  6. finns det någon snyggare kille en Edward!! Gud jag her blivit kär i en film stjärna!! Det är som när man läser bökerna.-Man är inte medveten om att man heltplötsligt ligger och kramr kudden!! pr:110/100 snygg kille as!! han är min!! (Fast han är 11 år äldre en mig,hehe...)
    //Hanna

    ReplyDelete
  7. TWILIGHT HUNKARNA LUNGT !
    ingen kan jämföra sej med dem ju ! :)

    ReplyDelete
  8. TWILIGHT FTW. JAG DÖÖÖR, ROB ÄR SÅ JÄKLA HOTTTT

    ReplyDelete
  9. de är alla väldigt heta men KLART att dom klår killarna i sagan om ringen
    LOve twilght

    ReplyDelete
  10. Sagan om ringen har ju max 2 snygga killar medan twilight har hela The cullens plus jacob och sedan några nya tillskott i Volturi och the wolfpack.. Så sagan om ringen kan känna sig rätt så slagen!!

    ReplyDelete
  11. twilight hunkarna! Måste jag ens förklara?! Jag menar; Eward,Emmet, Jasper, Jacob, Carlisle osv. alla cullens + hela wolfpack. Jag håller helt enkelt med Felcia här ovanför.

    Det är lixom inget att tveka eller ens fundera på!

    / http://fridaahsvensson.devote.se

    ReplyDelete
  12. Håller med Felicia!

    /Sandra - thetwilightsaga.se

    ReplyDelete
  13. Sagan om Ringen har hober. Vad är sexigt med små kortväxta dvärgar?!

    Twilight hunkarna, totally.

    ReplyDelete
  14. TWILIGHT HUNKARNA !! <3
    Har aldrig sett några snyggare ! ;)
    Men jag gillar sagan om ringen också.

    ReplyDelete