Bli medlem och få gratis presentkort!

Wednesday 24 June 2009

En varm dag

Heej!!
Förlåt för att jag inte har bloggat men har varit borta hela dagen idag. Tänkte skriva innan jag åkte men då cp:ade internettet så jag kunde inte komma in. =/
I alla fall har jag haft en UNDERBAR dag i solen. =D Jag och min kompis vandrade mest runt på stan och åt glass medan vi gick in i affärer bara för att svalka oss i Guds bästa skapelse, luftkonditionering!!! TACK för att den finns! xD Glassen vi mumsade på var Magnum Temtasion. Första gången jag testade den och den var supergod!! Något jag verkligen rekomenderar trotts de dock ganska höga priset på 22 kr.

Är de bara jag eller har glass blivigt dyrare och dyrare? Det är ju finanskris, det sänker ju andra varors pris så varför höjs glassens?

Vad tror och tycker du? Kommentera gärna ;)


När vi inte klarade av värmen längre gick vi hem till min kompis och skulle se på film. Vi lottade och gissa vad det blev?! TWILIGHT =D jag blev överlycklig och min kompis inte så. Haha jag typ tvingar henne att läsa böckerna. Lite stolt hon har kommit till 3:an och hon har börjat lära sig att Rob Pattinson ÄR snygg. ;) Evigt tjat lönar sig och det säger en expert. =D Haha min kompis är så himla trött på att höra om Twilight men kan inte bärga mig!
Han är ju bara HUR snygg som helst!!! =D

Just det! Jag blev en av de 10 finalisterna på Veckans blogg i Idas blogg!!! Blev SÅ himla superglad när jag fick reda på det!!! Det är röstning och det skulle vara HUR snällt som helst om ni skulle vilja rösta på mig. =D

Klicka HÄR för att rösta, det skulle vara jätte snällt.
P.S min blogg är nr. 4

No comments:

Post a Comment