Bli medlem och få gratis presentkort!

Tuesday 11 August 2009

Armbandsbesatt?

Heej! <3
Idag kommer ajg att ha fullt upp. Snart kommer en kompis och sen är det fotbollsträning som gäller. ;) Så skriver mer ikväll. =P

Jag är typ "besatt" av armband, XD älskar dem! Så här är några godingar.

ÄLSKAR silverarmband! =D Detta kostar endast 59:50kr på H&M.com.


Detta armband är med från H&M.com och kostar 79:50kr.


Detta finfina armband blir ditt för 165kr på cocoo.se.



Detta är med från cocoo.se och jag vet att jag visat det innan men tycker bara så mycket om det så var tvungen att visa det igen. ;)

Vissa av dessa kommer absolute hamna på min armled någon gång i farmtiden. =) Vilken tycker ni var finast? Haha du kanske också rentutav är "besatt" av armband? Kommentera så svarar jag.<3

Ha det goodigoodi så hörs vi ikväll! <3

3 comments:

  1. ah okejdå, ska ni göra något speciellt? :)
    lina, är här just nu :)

    ReplyDelete
  2. nä vad snygga armband! jag gillar spc 'i <3 my blog' :)

    ReplyDelete