Bli medlem och få gratis presentkort!

Monday 10 August 2009

Inspiration

Gillar verkligen att kolla på bilder så folk har klippt ihop kläder och skapat en outfit!! Här är några. =)

En klänning kan man ha till två festen om man har rätt accessoarer. ;) Klänningen är supersnygg och accessoarerna sitter verkligen som en smäck eller hur? =)


En till superfin klänning! ÄLSKAR silvriga festklänningar!! =D gör inte n?


Avgudar klockan!! Hihi och shortsen är med dösnygga!!


Älskar denna bild på de olika karaktärerna i Twilight. Fast det kanske inte är precis såhär jag hade tänkt mig alla tex hade jag tänkt mig Emmet som MYCKET muskulösare men fin bild är det iaf ;) Jag vet hörde inte riktigt in i inlägget men var bara tvungen att lägga upp den bilden.;) hihi twilightfan som jag är. =P ;)

Kommentera gärna så svarar jag. ;)

Ha det superbra! <3


P.S Är med i en tävling hos stuumpan där kan vinnna två parfymer. Gå med vettja. ;) Den avslutas idag. Klicka HÄR för att komma till tävlingen! =D

6 comments:

  1. sjukt skönt :) hih.
    vad gör du nu då? (:

    ReplyDelete
  2. ah så roligt :)
    ligger ner bäddad i soffan med en mysig filt samt kollar på kanal 4. :)

    ReplyDelete
  3. ingen aning vad det var, men kollar på paradise hotel nu, hih :)

    ReplyDelete
  4. sv:jo det visste jag,men inte att den skulle komma så snart :)
    kram

    ReplyDelete
  5. sv: jag håller med dig :) fast nuförtiden gillar jag nog Paris mer som person :P

    ReplyDelete