Bli medlem och få gratis presentkort!

Tuesday 11 August 2009

New Moon trailer och frieri!! =D

Här är den nya 14 sekundera långa New Moon trailern! Resten kommer på fredag kan inte vänta tills på fredag och November!! =D



ÅÅhhhh vad jag längtar!!! Någon mer som gör det? =D Jag säger bara det titta på Jakes(Taylors) mage!! Inte lite vältränad!! =D Mumma

Ännu en bra nyhet är att ännu en av våra prinsessor har förlovat sig! Madeliene och Jonas har gått ut till pressen att de ska gifta sig nästa år (efter Viktorias bröllop) de tror på vintern någon gång. Jonas friade den 12 Juni i år efter att de har kännt varnadra sedan Madeliene var 17 år. Fast det är inte föränn nu det har gått ut med det i pressen.

Hihi så det blir två kungliga bröllop nästa år. Jippie jag som älskar bröllop. ;)
Nu ska jag träna fotboll ha de gött. <3

6 comments:

  1. Hahah jag vet, härmas lite ;)
    Kollade på den blå me men inte min rätta färg på blå hihi.
    Händer idag? Kraam

    ReplyDelete
  2. Gud! Jag längtar också till new moon som bara den! :D

    Sv: ja du har rätt! En dusch hjälper alltid ;)
    Varsågod =) var så lite så :)
    vad har du gjort idag?
    kramar<3

    ReplyDelete
  3. sv; ja, visst skulle dom ? =)

    ReplyDelete
  4. fan va snygg jake är!! :O :D

    ReplyDelete
  5. Oj vet du vad som orsakade ditt fel?
    det är verkligen trist. fick igång den igår då jag testade att sätta in mitt gamla ramminne. så håller mina tummar att den funkar när jag kommer hem också! hade inte varit så kul att formatera om hela.
    kram

    ReplyDelete