Bli medlem och få gratis presentkort!

Monday 5 October 2009

Män som hatar kvinnor

Hejhej =)

GUD va skön denna vecka kommer att vara. Endast historiaredovisning (redan klar!!!) på onsdag och svenskauppstatts (inget man kna förbereda sig inför) på fredag. Sedan är ju det såklart de vanliga läxora men ändå inte så mycket!! =D

Nu ska jag läsa "Män som hatar kvinnor" som jag ska läsa till svenskan. Har inte kommit så långt men tycker att den är rättså bra. =) Har sett filmen, den var hemsk men bra. ;) Är det någon som har läst boken som tycker att den var bra? =)



Ha det bra och förlåt för mitt torra skrivande, ska bli bättring. ;)

3 comments:

  1. Var bra att du skriver igen.

    ReplyDelete
  2. Godmorgon! ^^
    Hoppas allt är bra med dig?

    ReplyDelete
  3. jag har inte läst boken , men jag har sätt filmen. och jag vill se tvåan "flickan som lekte med elden".

    ReplyDelete