Bli medlem och få gratis presentkort!

Wednesday 9 September 2009

STOP!!


STOOPPPP!!!!!

Nu är det dags att vara försiktig i trafiken för nu har jag gått övningskörningskursen. Jag behöver endast skicka in papperna så kan jag övningsköra!! =D Kan knappt vänta! XD

Hos Millah kan ni vinna detta armbandet. Sponsrat av calas.

Armband i vitt och svart.Armband av krackelerade transparentaoch svarta glaspärlor med silverpärlor och en stjärna av äkta silver.Längd: 15,5 cm.Värde: 295:-

Hos Millah kan du även vinna detta snygga armbandet. Sponstrat av Pearldesin.

Nej, nu har jag en massa läxor jag måste ta igen. Ha det bra! =* <3>

3 comments:

  1. Lycka till! Jag har övningskört i drygt ett halvår, men jag har gett upp!
    Lycka till och öva lite åt mig me ;) Haha

    ReplyDelete
  2. okej va bra:) lägger till dig nu:) vad gördu? kram

    ReplyDelete
  3. va kul, ska nog kanske gå in och tävla. :D

    ReplyDelete