Bli medlem och få gratis presentkort!

Thursday 17 September 2009

Matte svårt?

Vill ni veta varför jag käka tårta igår?? Det var nämligen en mycket nära familjemedlem som fylled 18 år!! GRATTIS igen!! <3<3<3

Nu blir det IDOL jippi!!! Jag kan se utan att behöva oroa mig för prov, inlämningar eller läxor!! Första gånge typ... -.-'

Just det, fick reda på att jag fick alla rätt på matteprovet idag. =P Haha skulle ha blivigt besviken som det hade gått dåligt men jag trodde allt att jag hade gjort iaf ett slarvfel. =P Plugade inte änns. Haha som ni kanske förstår så är matte ett av mina bästa ämnen ;);) Huvudsig går jag ju bara matte A än men ändå. =P

Matte svårt? Nja inte så. =P Vad tycker du?

Hare bra ;)

1 comment:

  1. Vänta tills du går Matte B. Matte A känns som himlariket just nu. Min kompis hade MVG i Matte A, och tycker att Matte B också är alien-språk.

    ReplyDelete