Bli medlem och få gratis presentkort!

Saturday 29 August 2009

Twilightsmink har de gått för långt?

Nu kan man visst även köpa Twilightsmink!! Det finns två kollektioner som heter Luna Twilight och Volturi Twilight. Tryck HÄR för att kolla mer eller beställa, säljs dock endast i USA.


Har de gått för långt med alla Twilightsaker man kan köpa? Jag menar Bella använder ju inte så mycket smink om inte Alice fixar till henne och vamprerna behöver ju inget smink de är vackra ändå. Klart att man fattar att alla vill dra fördel av Twilighthysterin och tjäna pengar. Men eftersom detta smink antagligen inte har något med Twilight luras de inte då? Vad tycker ni? Kommentera så svarar jag!

Ha en fortsatt trevlig dag!! <3<3

3 comments:

  1. åh, tack så mycket för den fina kommentaren! <3
    Det betyder oerhört mycket :)
    Jag älskar din header!

    ReplyDelete
  2. Kanske det är så man kan sminka sig likt dem? Tex jätteljus fondation? Haha isåfall skulle jag behöva det under vintertid, finns ingen tillräkkligt blek för mig haha:P

    ReplyDelete
  3. Det är töntigt , tycker jag.
    Men vad gör inte folk för att tjäna pengar ? ;]

    ReplyDelete