Bli medlem och få gratis presentkort!

Thursday 27 August 2009

Fina smycken. =)

Heej!
Idag gjorde vi inte så mycket, vi "lekte" bara lekar med 2:orna och 3:orna.
Titta dessa fina smyckerna och hittade på cocoo!!

Har ett liknande halsband utan de svartapärlorna utan ett svart läderband istället. Jag har verkligen HUR länge som heslt letat efter ett par peacemärkeörhängen i siver men inte hittat några blev förstås förtjust när jag såg dessa ögonstenarna eller ska man snarare säga "öronstenarna"? XDXD

Halsbandet blir dit för 225kr och örhängerna för 195kr.

Gillar även skarpt detta armbandet! =D Skitsnyggat eller hur?

Du kan även vinna detta snygga armbandet HÄR.


Ne, nu ska jag nog gå och göra lite på religions arbetet och sedan bär det av till fotbollsträningen. Ha det bra! Så hörs vi. ;) <3<3

8 comments:

  1. sv: joo det är klart xD
    jag drev med dig för jag har inga läxor, än på ett tag hoppas jag iallafall :D

    ReplyDelete
  2. Hej, nu har jag frågestund. Fråga vad du vill!

    ReplyDelete
  3. sv: tack :) <3 haha, den finns att göra i photoshop :)

    ReplyDelete
  4. SV: Härligt att du finns!

    ReplyDelete
  5. lycka till på träningen :)

    ReplyDelete
  6. hehe, aa lite sent kanske. Men taack ändå! ^^

    Kraam :P

    ReplyDelete