Bli medlem och få gratis presentkort!

Friday 28 August 2009

Buddhism??

Hejhej!!

Vet ni vad jag gör just nu? Hihi jag sitter och skriver på min nya lap-top jag fick i födelsedagspresent för första gången!! Den har krånglat och jag tror att jag ska lämna in den på lagning för säkerhets skull men ska ju testa den först och kan bara säga woowwwww vilken bra skärm det är!! =D

Iallafall så ska jag pröva lite mer och sen är det religion arbete om buddhismen som gäller. Är det någon som kan något om buddhismen så skulle det vara jätte snällt om ni berättade det! <3
Jag har alltid undrat varför har Buddha så långa öronsnibbar?
Ha det bra. <3<3

4 comments:

  1. sv: ja tydligen så ska de det :)
    det på standen, vilken scen är det? har glömt *skäms*

    ReplyDelete
  2. sv; jaa ;D hon blev nog bäst av dom tycker jag ^^

    ReplyDelete
  3. Hejsan! Allt bra med dig idag? :)

    ReplyDelete
  4. sv, jag har den fast på engelska. Men har inte orkat läsa den. Men nu när den finns på svenska så tror jag ja ska ta och läsa den :D

    ReplyDelete