Bli medlem och få gratis presentkort!

Monday 10 August 2009

Teen Choice Award! =D

God morgon!

Idag ska jag gå och fixa mitt bankkort som har pajat. =(

Iallafall så var Teen Choice Awards i natt!! Det kommer sändas i USA ikväll (amerikansk tid) har redan sett bilder på stjärnorna på röda mattan. HAHA var uppe till 4 och kollade på bilder och försökte följa så bra det gick. XD Men ska såklart titta på hela galan när man kan se den på nätet. =D Jag kommer inte skriva om Twilight vann några priser ifall att någon vill se galan och inte veta vad som ska hända. ;) Om ni är nyfikna och inte kan hålla er så skriv en kommentar så svarar jag i den blogg om du inte har någon så skriv i er mailadress så svarar jag på det sättet. ;)

Här är lite bilder fårn röda mattan.

Rob lika het som vanligt. ;)


Kirstens klänningen är cool men överdelen ser billig ut. Annars är hon supersöt.


Vackra Ashely Greene. ÄLSKAR hennes klänning!! =D


Taylor är SKITSNYGG i sitt korta hår och västen! ;) Han står bervid Gossip Girl hetingen Chase.

Ha det superbra så hörs vi senare. Kramar!<3>

1 comment:

  1. sv; jaa, stor dräggelvarning ;D jag gör inte så mkt.. stör mig på att datan är så seg x) hehe (A' sj? :)

    ReplyDelete