Bli medlem och få gratis presentkort!

Sunday 30 August 2009

Mer roliga bilder

Urshh har fortfarande ont i halsen och i huvudet. =( Haha synd att man inte har denna doktorn ;)

Dr. Carlisle Cullen
Dr. Carlisle Cullen by Annie ♥♫ on Polyvore.com

Haha här kommer lite fler roliga bilder. =)
Edward
Edward by Afifah (: on Polyvore.com
Twilight Funny #23
Twilight Funny #23 by Virgochick on Polyvore.com

Twilight Funny #19
Twilight Funny #19 by Virgochick on Polyvore.com

Excuse Me?
Excuse Me? by iloveyou;♥ on Polyvore.com
HUR SÖT SOM HELST!!!!!! <3<3<3<3

Who Let Jacob Black Out? by iloveyou;♥ on Polyvore.com

En titt in i Jespers tankar.
Dear Diary,
Dear Diary, by Annie ♥♫ on Polyvore.com
Oh, Bella...not again.
Oh, Bella...not again. by iloveyou;♥ on Polyvore.com

Haha är det bara jag som tycker att dessa är skitroliga?? HAHA finns en massa mer lägger kanske upp dem senare. ;)

Nu ska jag nog trotts mitt halsont och huvudont skriva lite på svenskaarbetet.

Ha det bra! <3<3

8 comments:

  1. hihi det var det fler som trodde att kissen hette. :P men inte riktigt. hihi
    den heter faktiskt powerpuffpinglan. ;)
    kram

    ReplyDelete
  2. Jag lånade några av bilderna ifrån dig, är det ok? Annars tar jag genast bort dom!

    ReplyDelete
  3. va lustigt jag föreställde mig också blå dräckter.. är det okej att jag lånar bilder utav dig? jag länkar så klart!

    ReplyDelete
  4. Taack! :P
    Ja, såklart. Den är också god jö! :D

    ReplyDelete
  5. Nja, inte alltid enkelt, men oftast! ^^

    ReplyDelete
  6. sv, ja jag med! Hur ska vi orka vänta? :(

    ReplyDelete