Bli medlem och få gratis presentkort!

Monday 22 June 2009

www.gratisbio.se

Hej!

Jag skulle vilja tipsa om en super bra sida nämligen Gratisbio.se. Om du blir medlem kan du samla poäng genom att vara med i tävlingar och eller utnyttja olika erbjudanden. Vet du? Man kan faktiskt få poäng genom att bara gå in på en webbsida!!! När man har tjänat ihop tillräkligt med poäng så kan man byta det mot biobiljetter, (därav namnet gartisbio.se) presentkort eller tidnings premie. Allt är helt gratis. INGA DOLDA KOSTNADER. Hur bra som helst!!!!! =D

Om ni blir medlemmar genom att klicka HÄR så kommer ni få 75 poäng som startbonus så att det blir ännu enklare att nå sin första biobiljett/presentkort/tidningspremie.

Man kan också samla poäng så som jag gör nu. Genom att blogga om gratisbio. Man kan få mellan 10-1000 poäng på ett inlägg!!! Man får endast göra det en gång i veckan.Så gör som jag och så många andra. Bli medlem på Gratisbio.se. Det är du som tjänar på det.






Sätt in minst 150 kr och få ett presenkort på 300 kr samt 150 kr extra att spela för

1 comment:

  1. Ja jag med! Men har hört att det redan är fullbokat på premiären.

    hihi jag är också med på dne sidan men har typ inte fått något. :P har du det?

    ReplyDelete